اگر تمایل دارید همایش تحصیلی یا کارگاه آموزشی در حوزه تکنیک های مطالعه و یادگیری موثر، تندخوانی و تقویت حافظه، انتخاب رشته و مسیر شغلی و مباحث مشاوره ای توسط پیمان خسروی در شهر شما برگزار شود لطفا فرم ذیل را پر کنید. در اسرع وقت از طرف مجموعه همگام پلاس با شما تماس گرفته خواهد شد.

درخواست مشاوره تحصیلی

 

درخواست برگزاری همایش تحصیلی و کارگاه آموزشی در شهر شما

به دلیل حجم بالای تقاضا از مجموعه همگام پلاس مبنی بر برگزاری همایش تحصیلی و انگیزشی، دوره های تندخوانی و تقویت حافظه و همایش ها و کارگاه های مشاوره ای در شهرهای مختلف کشور. سیاست مجموعه همگام پلاس بر این شد که این امکان را برای شما عزیزان فراهم کند.

لذا اگر شما یک مجموعه آموزشی مثل مدرسه، دانشگاه، آموزشگاه علمی آزاد، آموزشگاه کنکور و … هستید که برای مخاطبان خودتان قصد برگزاری همایش تحصیلی و کارگاه آموزشی دارید می توانید از طریق فرم تماس همین صفحه درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. در اسرع وقت جهت هماهنگی با شما تماس گرفته می شود.

برگزاری همایش تحصیلی و کارگاه آموزشی در شهر شما

 

مدرس همایش ها و کارگاه ها چه کسی است؟

تمام همایش های تحصیلی  و کارگاه های تندخوانی توسط پیمان خسروی برگزار می شود. در ادامه رزومه ایشان را می توانید مطالعه کنید:

  • کارشناس ارشد مهندسی صنایع
  • مولف ۸ مقاله تخصصی ISI و علمی پژوهشی در مجلات بین المللی
  • مدیر و موسس وبسایت آموزشی همگام پلاس
  • مدرس مهارت های مطالعه، یادگیری و توسعه فردی
  • طراح و مدرس دوره جامع نوابغ تندخوانی
  • نویسنده کتاب “هدفگذاری به روش مدار”

همایش ها و کارگاه ها با چه موضوعاتی برگزار می شوند

موضوع تخصصی که پیمان خسروی روی آن کار می کند مهارت های یادگیری موثر می باشد. بنابراین تمام همایش ها و کارگاه های مورد تقاضا در رابطه با موضوعات زیر برگزار خواهد شد:

  • کارگاه آموزش تندخوانی و تقویت حافظه 
  • کارگاه یادگیری حرفه ای (مهارت های مطالعه و یادگیری)
  • همایش و کارگاه انگیزشی
  • همایش و کارگاه های مشاوره تحصیلی
  • برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی
  • همایش موقفقیت در کنکور سراسری 
همایش تحصیلی و کارگاه آموزشی در شهر شما

 

همایش و کارگاه چه تفاوتی با هم دارند؟

همایش ها عموما در یک روز برگزار می شوند و مدت زمان آنها ۳ یا ۴ ساعت می باشد. اما کارگاه ها دارای مدت زمان بیشتری می باشد. مثلا همایش تندخوانی ۳ ساعت می باشد و مباحث خیلی خلاصه تدریس می شود. اما کارگاه تندخوانی و تقویت حافظه ۱۲ ساعت می باشد و در ۴ جلسه ۳ ساعته در طول ۴ هفته برگزار می شود. در طول همایش امکان سوال و جواب وجود ندارد اما در کارگاه ها به همه سوالات پاسخ داده  می شود. در همایش ها تمرینات مهارتی بسیار محدود می باشد حال آنکه در کارگاه تندخوانی تمرینات بسیار زیادی برای افزایش مهارت دانشجویان به کار گرفته می شود.

همایش تحصیلی بهتر است یا کارگاه آموزشی

عموما عمق مطالبی که در کارگاه ها تدریس می شود بیشتر است. همچنین چون مدت زمان کارگاه ها از همایش ها بیشتر است میزان یادگیری مخاطبان طبیعتا بالاتر می باشد. در واقع برای یادگیری مهارتی مثل تندخوانی بهتر است که کارگاه برگزار شود. اما برای یادگیری مهارت های برنامه ریزی، مدیریت زمان، بحث های انگیزشی و بطور کلی بحث های مشاوره تحصیلی همایش ها می توانند کارسازتر باشند.

برای چه مقاطع تحصیلی همایش تحصیلی و کارگاه آموزشی برگزار می شود

واضح است که مخاطب اصلی همایش موفقیت تحصیلی دانش آموزان هستند. اما مقاطع ابتدایی و متوسطه اول خیلی نیازی به این همایش ها ندارند. در سال نهم بدلیل بحث انتخاب رشته تحصیلی برای سال دهم نیاز دانش آموزان به همایش هدایت تحصیلی بیشتر می شود تا با دید بازتری نسبت به رشته ها و آینده آن ها تصمیم گیری کنند. در سالهای اخیر اکثر دانش آموزان و خانواده ها تمایلی زیادی به رشته علوم تجربی و رشته های پزشکی و دندانپزشکی دارند. اما بسیاری از رشته های دانشگاهی وجود دارند که پتانسیل درآمدزایی آن ها در آینده می تواند همسطح پزشکی و دندانپزشکی باشد. منتهی بدلیل ناآگاهی دانش آموزان و خانواده ها تمایلی به آن ها نشان نمی دهند.

مخاطبان بعدی همایش ها دانش آموزان سال دهم، یازدهم و دوازدهم هستند که می خواهند در کنکور رتبه مناسبی کسب کنند. همایش های موفقیت تحصیلی به این افراد کمک می کند که تکنیک های برنامه ریزی، مدیریت زمان، انتخاب منابع مطالعاتی و روش های مطالعه و یادگیری موثر را آموزش ببینند. دانش آموزان با بکارگیری این تکنیک ها و روش می توانند احتمال موفقیت خودشان را در کنکور سراسری افزایش دهند.

شرایط برگزاری کارگاه و همایش توسط پیمان خسروی

پس از پر کردن فرم درخواست برگزاری همایش یا کارگاه با شما تماس گرفته خواهد شد. در همان تماس هزینه سخنرانی در همایش ها یا تدریس در کارگاه های آموزشی به شما اعلام خواهد شد.