پیمان خسروی

– مدرس مهارت های مطالعه، یادگیری و توسعه فردی

– مدیر و مؤسس وبسایت آموزشی همگام‌پلاس

– نویسنده مقالات تخصصی در زمینه رشد تحصیلی دانش‌آموزان

– نویسنده کتاب “مهارت‌هایی برای کسب رتبه تک رقمی در کنکور! “

– طراح و مدرس دوره جامع نوابغ تندخوانی و تقویت حافظه

– مشاور تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه به مدت ۱۲ سال

 

تماس با من

 

بیشتر با من آشنا بشید…

سلام و عرض ادب و احترام؛

من پیمان خسروی هستم ، متولد سال ۱۳۶۹ و دانش آموخته رشته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد و موسس مجموعه آموزشی همگام پلاس.

دوران دانش آموزی

در دوران مدرسه تا پایان راهنمایی همیشه شاگرد اول بودم اما در دوران دبیرستان یکم شرایط رقابتی شد و سخت!!! چون خیلی بی برنامه وارد مدرسه استعدادهای درخشان یا همون تیزهوشان شدم.

واقعا سخت میگرفتن و برای موفق شدن در مدارس تیزهوشان باید روحیه جنگنده داشته باشی و بسیار تلاشگر چون هوش تنها جواب نمیده

بگذریم….

دوران دانشگاه

سال ۸۸ وارد دانشگاه شدم و لیسانس مهندسی صنایع خوندم بعدش هم بلافاصله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع که البته واقعا خیلی خوشحالم که صنایع خوندم و شدیدا راضی هستم.

کل دوران کارشناسی ارشد من به انجام کارهای پژوهشی گذشت، در واقع من یک دانشجوی تمام وقت بودم. ماحصل کارهای پژوهشی من شد ۸ مقاله علمی تخصصی ISI و علمی پژوهشی که می توانید اینجا مشاهده کنید.

تقریبا سال های ۹۴ یا ۹۵ بود که با مفهوم استارتاپ، کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ آشنا شدم. اوایل برای سرگرمی دربارد این مباحث مطالعه میکردم و اصلا برام جدی نبود. اما همیشه ته ته ذهنم دوست داشتم که یک کسب و کار آنلاین داشته باشم.

شروع همگام پلاس

سال ۹۷ شروع کردم به مطالعه کتاب های توسعه فردی که معروف بودند مثل صبح جادویی، اثر مرکب، ثروتمندترین مرد بابل، پدر پولدار پدر بی پول و … . مطالعه این کتاب ها باعث شد که خیلی جدی به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین فکر کنم. البته سال ۹۷ من کارمند دپارتمان مهندسی شرکت آلومینای ایران بودم و کار کاملا مهندسی و تخصصی انجام میدادم.

پیمان خسروی

در همان زمان شروع کردم به یادگیری مهارت هایی که لازم بود مثل طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ و … . در کنار مهارت های فنی مهارت های نرم رو هم آموزش دیدم و در نهایت اردیبهشت ماه سال ۹۸ بود که دامنه همگام پلاس رو با هدف شروع فعالیت در حوزه آموزش مهارت های نرم ثبت کردم.

با آموزش مهارت تندخوانی و تقویت حافظه فعالیت سایت همگام پلاس شروع شده و در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

امیدوارم که داستان من برای شما جذاب بوده باشه. خوشحال میشم که با هم در ارتباط باشیم. برای تماس با من می توانید به صفحه تماس با من مراجعه کنید.

ارادتمند شما

پیمان خسروی